یخچال فریزر ساید بای ساید بوش آلمان

Wiki Article


به علاوه یخچال بوش با گرفتن گواهی Energy Star در مصرف برق بهینه عمل می کند و هزینه برق کمتری را در آینده خواهید پرداخت. اگر قصد خرید یخچال بوش از بانه را دارید با ما در ادامه مطلب همراه باشید. مورد دیگری که در این یخچال ساید بوش وجود دارد، در نظر گرفتن یک فن یکپارچه و قدرتمند است که به خنک شدن بیشتر درون یخچال با مصرف کمتر انرژی کمک می‌کند. با قدرت فریزر کردن سریع در این یخچال می‌توانید مقدار 10 کیلوگرم از مواد غذایی را در مدت زمان تنها 24 ساعت به سرعت انجماد کنید. همچنین زمانی که می‌خواهید در قسمت یخچال دما را به سرعت پایین بیاورید می‌توانید از قابلیت استفاده کنید.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

قیمت یخچال دور این دور 28 فوت ال جی


قیمت یخچال فریزر ساید بای ساید بوش المان


فروشگاه “یخچال استور” اولین عرضه کننده انواع یخچال خارجی به صورت تخصصی در کشور می باشد. آنلاین کالا با هدف تبدیل شدن به بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی ایران، با گستره ای از کالاهای متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده ی سنی، برای کاربران خود «تجربه لذت بخش یک خرید اینترنتی» را تداعی میکند. «ارسال سریع»، «ضمانت بهترین قیمت» و «تضمین اصل بودن کالا» سه اصل اولیه است که آنلاین کالا از نخستین روز تاسیس با بهره گیری از تجارب برترین فروشگاه های اینترنتی کشور تلاش کرده به آن پایبند باشد. یخچال فریزر سامسونگ RT53 در رده تولیدات بالا پایین برند کره‌ای سامسونگ در سال 2021 قرار گرفته است و با مجموعه امکاناتی که در اختیار دارد قادر خواهد بود تا شرایط ایده‌آلی را جهت خنک سازی و نگهداری اقلام... شرکت بوش با نام کامل رابرت بوش جی‌ام‌بی‌اچ یک شرکت بر پایه فن‌آوری است که در سال ۱۸۸۶ توسط رابرت بوش در شهر اشتوتگارت آلمان بنیان نهاده شد. این شرکت بزرگ‌ترین تامین کننده لوازم خودکار در جهان است.دفتر مرکزی این شرکت در شهر گرلینگن در آلمان قرار دارد.


دمای ایده ال، سبب دوام هر چه بیشتر سیستم خنکسازی دستگاه و کاهش مصرف برق می شود. با خرید یخچال ساید بای ساید KAG80A104 هیجان انگیزترین خرید را تجربه کنید. روشنایی داخلی یخچال ساید بای ساید بوش مدل KAD90VB20 از طریق چراغ‌های LED تامین می‌شود که مصرف برق کم و تولید گرمای ناچیز از ویژگی‌های مثبت آن‌ها است.


از مزیت های اصلی این یخچال بدون برفک bosch نگهداری مواد غذایی به صورت تازه و به مدت 6 ساعت در صورت قطعی برق است. همیشه گفته اند که پیشگیری بهتر است ، پس چه بهتر که ما هم به این حرف عمل کنیم و قبل از خرید یخچال ساید بای ساید ابتدا بیاییم و ابعاد یخچال ساید را بررسی کنیم تا بتوانیم مناسب ترین اندازه یخچال ساید را برای آشپزخانه خود تهیه کنیم . در یخچال بوش KAG90AW204 از چند خروجی در قسمت های مختلف برای گردش هوای خنک استفاده شده است. این قابلیت علاوه بر سریعتر سرد شدن هوای یخچال، باعث تازگی و ماندگاری مواد غذایی نیز می شود. همچنین دارای فن های جداگانه جهت هدایت هوای سرد به داخل یخچال و فریزر است.


یخچال KAD80A404 با ظرفیت 438 لیتر دارای طبقاتی از جنس شیشه مقاوم و با قابلیت تنظیم ارتفاع میباشد که که فضای بزرگی را به شما ارائه می دهد و دیگر لازم نیست نگران کمبود فضا برای محصولات و مواد غذایی خود باشید. فریزر KAD80A404 با ظرفیت 230 لیتر به صورت بدون برفک طراحی شده و حجم زیادی از مواد غذایی را درون خود جای میدهد. راهنمای یخچال بوش را برای شما عزیزان در آی.پی امداد شرح داده ایم تا با دانش و آگاهی به استفاده از یخچال فریزر و ساید بای ساید بوش BOSCH خود بپردازید.


ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 به عنوان یکی از شاهکارهای کمپانی بوش، فروش بالایی دارد. قطعا فروش زیاد هر محصولی به دلیل کیفیت خوب و قیمت مناسب آن خواهد بود‌. یخچال بوش نیز طبق علم تکنولوژی روز با کیفیت بی نظیر و مهندسی عالی طراحی شده است. این دستگاه دارای قابلیت ها و برنامه هایست که باعث محبوبیت آن می شود. ساید بای ساید بوشمدل KAD80A404 با رنگ استیل در یکی از محصولات بسیار پر طرف دار در سری 6 می باشد که با توجه به کیفیت و بدنه استیل ضد لک و مشخصات فنی آن به جرئت می توان گفت که قیمت ساید بای ساید بوش مدل KAD80A404 بسیار مناسب است. این مدل در کشور کره جنوبی تحت لیسانس کشور آلمان مونتاژ می شود اما توجه داشته باشید که تمام ساید های بوش در این کشور مونتاژ می شود که دارای کیفیت بسیار بالایی هستند و مدلی ساخت کشور آلمان وجود ندارد.


در نظر داشته باشید هدف نهایی از ارائه‌ی نظر درباره‌ی کالا ارائه‌ی اطلاعات مشخص و دقیق برای راهنمایی سایر کاربران در فرآیند خرید یک محصول توسط ایشان است. خرید کالا تنها از طریق ثبت سفارش آنلاین در سایت امکان پذیر است ، در صورت تمایل به مراجعه حضوری ابتدا سفارش خود را ثبت و سپس جهت تحویل حضوری کالا با واحد فروش هماهنگ فرمایید. در لیست زیر بهترین و آخرین قیمت روز خرید و فروش کالاهای هم گروه Refrigerator Bosch 58A704 با امکان خرید آنلاین اینترنتی نمایش داده شده است. توجه داشته باشید که قیمتهای نمایش داده شده در لیست حداقل و کمترین قیمت مربوط به هر کالا می باشد و شما میتوانید با نگاه داشتن نشانگر موس بر روی قیمت هر کالا اطلاعاتی شامل انواع قیمت و انواع گارانتی را مشاهده فرمائید.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

اگر چه ممکن است نیاز شما با یخچال دوقلو یا یخچال فریزر بالا پایین برطرف شود، ولی یخچال های ساید دارای امکانات بسیاری هستند. سیستم خنک کننده Multi Air Flow تکنولوژی است که هوایی چندگانه را در تمامی جهات به طور یکنواخت در یخچال و مواد غذایی به جریان می اندازد و با ایجاد رطوبتی متعادل و همیشگی از خشک شدن مواد غذایی جلوگیری می کند. همانطور که اطلاع دارید هر تولید کننده بر اساس خطوط تولید یخچال فریزر خود مشخصات خاص خود را دارد، اما در تعیین ابعاد جدید یخچال جنبه هایی اساسی وجود دارد و ابعاد مختلفی برای هر نوع یخچال وجود دارد. ممکن است این برندها بسته به مدلی که دارند ابعاد آنها تا چندین سانتی متر فرق داشته باشند. اگر مدل خاصی مدنظر دارید برای فهمیدن ابعاد دقیق آن، در قسمت نظرات بپرسید یا با ما تماس حاصل فرمایید. استاندارد برای یخچال های ساید بای ساید ۹۰ الی ۱۰۰ سانتی متر می باشد که در برخی مدل ها این استاندارد رعایت نمی شود.


قیمت روز یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


بر روی درب یخچال یک درب کوچک دیگر به نام مینی بار را کار گذاشته اند شما در این قسمت می توانید خوراکی های پرکاربرد خود را جای دهید و دیگر درب یخچال را برای برداشتن یک خوراکی کوچک باز و بسته نمایید. یخچال از لوازم خانگی پر مصرف به شمار می رود که توسط شرکت آلمانی بوش تولید و عرضه می شود که از آن برای سالم نگه داشتن غذا، گوشت، مرغ، پروتئین، میوه، سبزیجات و ... مهمترین کارکرد یخچال جلوگیری از فاسد و خراب شدن مواد غذایی و تهیه آب مورد نیاز و خنک برای نوشیدن به ویژه در فصول گرم سال است.


انتخاب سنتر به عنوان ارائه دهنده محصولات برندهای معتبر این افتخار را دارد تا با ارائه محصولات بهترین برند های لوازم خانگی، شرایط خریدی هوشمندانه و آسان را برای مشتریان گرامی فراهم کند. گارانتی و ارائه سایر خدمات مشابه و البته معتبر یکی از مسائل مهم در مورد یخچال‌ های ساید بای ساید بوش است. داشتن گارانتی مناسب بی‌ شک می تواند در زمان خرید بسیاری از نگرانی‌ های شما در خصوص خراب شدن و… را برطرف کند.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

این یخچال فریزر مناسب استفاده برای خانواده‌ های کم‌ جمعیت تا متوسط است. یخچال فریزر های معمولی در مدت معینی (معمولا زیاد) غذا و مواد را در فریزر منجمد می کنند. اما یخچال و فریزر بوش مدل KAG90AW204 توسط فناوری SUPER FREEZ قادر است که غذا ها را در مدت بسیار کوتاهی منجمد کند و دمای آن ها را کاهش دهد.


در نهایت یخچال فریزر بوش 80A404 علی رغم این همه توانایی که دارد‌، در کلاس انرژی در رده‌ی مصرفی A قرار گرفته، که این علامت به معنای مصرف بسیار پایین است، که شما را از پرداختن هزینه‌های گزاف انرژی قبوض رها می‌سازد. قفل کودک نیز از دیگر امکانات است، هر چند بسیار ناچیز شمرده می شود ولی از ایجاد هر گونه مشکل و پیشامد جلوگیری می کند. طراحی از مهم ترین آیتم ها در خرید یخچال فریزر به حساب می آید، که باید حسابی به آن توجه نمایید. یخچال فریزر بوش 80A404 از شاهکارهای کمپانی نامی و خوش آوازه بوش می باشد، طراحی شیک و دلنوازان در نگاه اول هر بیننده ای را به خود می سازد.


ارتفاع این یخچال هم ۱۷۹ سانتیمتر است که می توان اندازه ۱۸۵ سانتیمتر را برای طراحی در نظر گرفت. ولی با کمی تامل و هنر می توان بیرون زدگی یخچال را که تقریبا ۴۰ سانتیمتر است گم کرد. وقتی می گوییم یخچال ما 30 فوت و یا 28 فوت است شاید خیلی خوب متوجه نشوید که منظور ما چه نوع یخچالی در چه نوع حجم و اندازه ای است .


فروش یخچال و فریزر ساید بای ساید بوش


یخچال و فریزر 80A104 از سری اقلام تولید شده توسط این برند می‌باشد که با عنوان سری ساید بای ساید در دسترس مردم قرار گرفته است. این یخچال مجهز به قابلیت SuperCooling می باشد که باعث می شود با قرار دادن مواد غذایی جدید درون یخچال اختلاف دمایی بین مواد غذایی جدید و مواد غذایی قدیمی ایجاد نشود و مواد غذایی سریعا خنک سازی شوند تا شادابی آن ها حفظ گردد. به منظور جلوگیری از مصرف بیهوده برق این فرآیند هر شش ساعت یک بار تکرار می گردد. این قابلیت تخت عنوان SuperFreezing در مورد مواد غذایی درون فریزر نیز صدق می کند. بنابراین با قرار دادن مواد غذایی جدید درون فریزر این مواد سریعا منجمد خواهند شد. بهره مندی از سیستم No Frost موجب شده تا تمامی بخارات درون محفظه یخچال جذب شود و از خشک شدن مواد غذایی و برفک زدن و یخ زدن آن ها جلوگیری شود.


ابعاد یخچال فریزر ساید بای ساید بوش

از یک طرف توجه به طراحی فوق‌العاده زیبا و مجزای آن نسبت به سایر مدل ها و از طرفی دیگر نیز در نظر گرفتن یک سری امکانات و خصوصیات برای این مدل، بدون شک نظر هر بیننده ای را به سمت خود می کشاند. طراحی این نوع یخچال ها شامل دو بخش می باشد؛ قسمت بالای آن دارای دو درب و درب قسمت پایینی آن به صورت کشو مانند می باشد. با مشاهده عکس بالا متوجه می شوید که یخچال های دو قلو دارای دو یخچال جدا از هم می باشند. این مدل یخچال به دلیل طراحی مجزا و همچنین فضای گسترده هر کدام از قسمت های یخچال و فریزر در حال حاظر می تواند بهترین گزینه برای خانواده های پرجمعیت باشد. سیستم خنک کننده چندگانه Multi Air flow، که رطوبت و دما را در تمام سطوح یخچال متعادل نگه می دارد و باعث تازه ماندن میوه و سبزیجات و مواد غذایی می شود.


خرید یخچال فریزر ساید بای ساید بوش


برند بوش در قیمتگذاری محصولات خود کمی دست بالا عمل می کند و می توان این برند را یکی از گران قیمت ترین برندهای بازار دانست. با این حال اگر قصد دارید اقدام به خرید یخچال بوش 93AI30 با قیمتی مناسب نمایید ما شما را به خرید این یخچال از بانه یاب دعوت می کنیم. برای اطلاع از قیمت یخچال ساید بای ساید بوش 93ai30 در بانه یاب می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.


علاوه‌براین، محفظه‌ی HomeBar که روی در یخچال قرار گرفته است دسترسی به نوشیدنی‌ها را بسیار راحت کرده است. این دو ویژگی در کنار هم به صرفه‌جویی در مصرف انرژی و حفظ سرمای داخلی یخچال کمک شایان توجهی می‌کنند. پیش از رفتن به سفر تمامی نکات مهم در مورد نگهداری یخچال بوش را مدنظر قرار دهید تا دچار مشکلاتی در زمینه خرابی یخچال خود نشوید. در صورت سفر طولانی مدت بهتر است به طور کامل یخچال خود را از برق بکشید. ابتدا اقدام به خالی کردن تمام مواد غذایی درون یخچال خود نمایید و آب قسمت آبسردکن یخچال خود را خالی کنید. همچنین در صورت مشاهده برفک و یا یخ زدگی به کمک یه سشوار آنها را آب نمایید.


14 تیر 1399سلام، درجه را روی three بگزارید و قسمت دمپر یخچال را باز نمایید تا بیش از حد باز نباشد. 28 مرداد 1399سلام، درجه یخچال را بالا ببرید تا برودت بهتر شود و در نهایت آب خنکی داشته باشید. بر روی دکمه های یخچال بوش و در کنار دکمه های ice/water شاهد دکمه reset نیز هستیم.